06.07.2021

» Regisztráció
» Elfelejtett jelszó

STEK CHAŁUPA

34-500 Zakopane, ul. Krupówki 33.

tel.: (+48) 18 20 159 18
fax: (+48) 18 20 159 18
honlap: www.stekchalupa.pl

étterem, Zakopane, központ, magyar étlap, górál konyha, lengyel konyha, catering, élőzene, sétálóutca, Krupówki, rendezvényszervezés

Már az étterem neve is - Stek Chałupa górál nyelven annyit tesz: Steak Kunyhó, avagy egyszerűen: Steak House - jelzi, hogy itt a hagyományos górál grill konyha remekeit fogyaszthatjátok el. Mindezt remek környezetben, hiszen az étterem a zakopanei sétálóutca, a Krupówki közepén található, s belső berendezése is a regionális hangulatot és szokásokat tükrözi.

Ha nem is céltudatosan érkeztek, de az étterem környékék belengő illatok, a grillezett csülök, kolbászok, sültek és a rablóhús aromája biztosan becsalogat Titeket ide. Ráadásul a finom ízeken túl minden este górál népi zenekar teszi felejthetetlenné itt léteteket.

Az étterem - mely 11 és az utolsó vendég távozta közt sok szeretettel vár Titeket - csoportok, rendezvények kiszolgálását is vállalja!

2012 szeptemberétől pedig immáron a Stek Chałupaban is van magyar étlap - kérjétek a pincérektől!

Magyar vendégeinek pedig 10% kedvezményre jogosító kártyát biztosít ingyenesen a ZakopaneInfon keresztül, melynek igényléséhez minden információt megtaláltok ezen az oldalon!

« vissza

Stek Chalupa   Zgłoś błąd do skasowania
~JK 15:12 Sze, 02 Nov 2011 Helyet keresve bekukkantottunk a Zakopaneinfon ajánlott Stek Chalupa étterembe. Első pillanatban rabul ejtett a hangulat. A félhomályban csinos, népviseletbe öltözött pincérnők suhantak, vérpezsdítő élő zene szólt, a látványkonyha grill rácsai körül szakácsok sürögtek, a sülő húsok illata döntésre kényszerítette a hezitálókat. Itt enni kell, itt kell enni!!! Csalódás lett volna hely hiányában visszafordulni.
Szerencsénk volt, a galérián egy távolabbi sarokban volt két kis asztal szabadon. Nem sokáig kellett tanakodnunk, pillanatok alatt ott termett egy kedves, mosolygós pincérnő és átrendezte a sarkot, hogy mind a heten egy asztal köré férjünk. Éreztük, hogy itt szívesen látott vendégek vagyunk. Rendeléskor gyenge angol tudásunkat is tudtuk használni, de a lényeg az volt, hogy rábíztuk magunkat a lenyűgözően kedves pincérnő ajánlatára és mint később kiderült, jól tettük. Míg várakoztunk élvezettel hallgattuk a tenyérnyi helyre beszorított zenekar életvidám, búfelejtő játékát.
Nem sok várakozás után egy fateknőben ékezett a lakoma, amit két pincérnő hozott. A látvány lenyűgöző és sokkoló volt, reneszánsz királyi lakomákon lehetett ilyen bőség.
A teknőben sok-sok finomság: különböző sült húsok, több féle kolbász, véres hurka, sült oldalas, grillezett zöldségek, káposzta, többféle mártással, kemencében sült krumplival kiegészítve.
Mindannyian úgy ettünk, mint a tanyasi kutyák, azt sem tudtuk hova nyúljunk, minden nagyon kívánatos volt. Mindenkinek minden finomságból bőven jutott. Mégis, mikor már mindenki kikerekedett és már egy falat sem ment le, ott volt a teknő még mindig a fele kajával. A pincérnő újra tanúságát adta a goral vendégszeretetnek: kérésünkre annyi dobozt és szatyrot hozott, hogy az utolsó falatot is magunkkal tudtuk vinni.
A számla rendkívül barátságos volt, főleg ha figyelembe vesszük, hogy a következő este mind a heten újra jól laktunk a maradékból. Ja! És az éttermi kedvezménykártyát is gond nélkül felhasználtuk.
A legfontosabb mégis az volt, hogy végig éreztük, hogy igazi vendégként bánnak velünk, hogy fontosnak érezték, hogy jól, "otthon" érezzük magunkat. Talán ezért volt a hely hétköznap este is tömve. Felejthetetlen este volt!
[ Válasz ]
Zakopane ízei   Zgłoś błąd do skasowania
~PGabi 19:01 Csü, 04 Dec 2014 Kedves Marci!

Szombaton ellátogattunk Zakopánéba. Lenyűgöző kisváros. Én már többször jártam ott, de mindig fedezek fel valami újat. Az étterem ahol jártunk - STEK CHAŁUPA - felülmúlta az elképzeléseinket. Nagyon kedves volt a pincér, az ételek adagja 2 étkezésre is elegendő (5-en sem bírtunk a 4 személyes tállal), még útravaló is maradt. És az ízek.... mennyeiek. A kedvezménykártyát is használtuk. A gubalowkára sajnos nem jutott időnk a sok látnivalótól, így úgy döntöttünk, hogy karácsony előtt ismét ellátogatunk Zakopánéba.

Nagyon köszönöm a segítségedet!
Jó érzés, hogy ilyen távol is van egy önzetlen segítőkész család, aki a kószákat, felfedezőket pártfogásába veszi, és hasznos információkkal segíti.

Hálás vagyok a sok segítségért.

Köszönett el: Gabriella
köszönet !!!   Zgłoś błąd do skasowania
~Barna
22:12 Hé, 25 Máj 2015
Hálás vagyok nektek,végre sikerült egy tuti éttermet találni,ahol csupa kedvesek a pincérek,és akkora adag vacsorát kaptunk 4 fő részére,amiből még másnap reggel is jól laktunk :)
Barna !
érékelés   Zgłoś błąd do skasowania
~Laci 19:20 Va, 13 Dec 2015 Nagyon kellemes hely, így egy hét alatt háromszor is itt vacsoráztunk.
Az étterem szép és impozáns, a kiszolgálás gyors és kedvesek a pincérek, az ételek finomak és kiadósak.
Minden nap kaptunk az italokhoz kekszet, illetve egyik este a Soplica vodkákhoz 1-1 pohár ajándék 4cl-st is.
A gyerekek a játszósarokból ki sem akartak jönni, így viszont nekünk egyszerűbb volt vacsorázni :)
Legközelebb is betérünk!
Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsanett
21:26 Va, 03 Dec 2017
Jó estét! Szeretnék érdeklődni hogy Zakopane-ban Dec.24-25-26-án hogy vannak nyitva az éttermek és üzletek ? Előre is köszönöm a választ

Re: Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
08:53 Hé, 04 Dec 2017
Jó reggelt!

A boltok mint otthon. Azaz 24-én kora délutánig, majd elvben két napig zárva. (Azért elvben, mert ha a bolt tulajdonosa szolgál ki, akkor ünnepnap is nyitva lehetnek. Ezt 25-én még nem, de 26-án már szokták használni, így Karácsony másnapján már biztosan lesznek nyitva boltok.)
A piac 24-én kora déluténig van nyitva, 25-én kevesen, és csak késő délelőtt nyitnak ki, 26-án normálisan megy a piac.

Az éttermek 24-én korán zárnak, de 25-én, 26-án nyitva tartanak. (24-én van pár étterem, amelyben van karácsonyi vacsora (16-17 kezdéssel, 19-20 zárással), melyek előre foglalandóak és a lengyel vigiliai menüt adják, ami nagyon gazdag, de húsmentes!)

Marci

Re: Érdeklődés   Zgłoś błąd do skasowania
~Zsanett
18:40 Hé, 04 Dec 2017
Köszönöm a választ
[ Válasz ]
Zakopane étterem kedvezmény kártya   Zgłoś błąd do skasowania
~Tilda 16:24 Csü, 21 Jún 2018 Kedves Gabi és Marci!

Pünkösdkor nagyon kellemes 5 napot töltöttünk Zakopánéban és Krakkó környékén.
Igaz az idő Zakopánéban nem igen volt kegyes hozzánk , de ez nem szegte kedvünket.
Az általatok ajánlott éttermeket kipróbáltuk, a Stek Chalupában kétszer is vacsoráztunk, mikor megtudták hogy magyarok vagyunk, a zenészek magyar nótát kezdtek játszani, lengyelül énekeltek hozzá.
Hogy a dal eredete hova nyúlik,( magyar vagy lengyel ) nem tudjuk de nagyon kedves volt.
A Karcma Zapiecekben szintén nagyon kedvesen fogadtak.
Majdnem mindenütt szóltak hozzánk pár szót magyarul, ( sajtos, étterem, felvonó pénztáros, piac ) .
Nagyon jól éreztük magunkat, visszamegyünk még.

Minden jót!
Üdvözlettel:
Tilda

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

Kommentek
Re: túra
18:12 Pé, 19 Ápr 2024
Kedves Sándor! A lovaskocsik elvben minden nap járnak. Pirkadattól leghamarabb, de...
túra
~sándor
09:28 Pé, 19 Ápr 2024
Sziasztok! Május elején megyünk túrázni.a Morskie Oko-tól a szpiglasowán át az...
Re: Belépés egyénileg.
19:21 Ke, 16 Ápr 2024
Kedves Kata! Ami a regisztrációt illeti nem kell, csak nagyon hasznos. Elvben ha elfogynak...
Belépés egyénileg.
~Kata
14:24 Ke, 16 Ápr 2024
Szép napot! Családommal látogatnánk meg az auschwitzi tábort, 4 fő. Jól értem a...
Re: Felvonó
10:53 Va, 14 Ápr 2024
Igen. Az egyirányú jegy lent (felfelé) és fent (lefelé) ugyanannyiért kapható. Két...
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 115928927 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.