Login

» Elfelejtett jelszó

Szálláskereső

WILLA CARLTON

34-500 Zakopane, Grunwaldzka u 11.
tel.: (+48) 18 20-14-415
fax: (+48) 18 20-17-443
honlap: www.carlton.pl
Állat: Fogad

A szálláshelyen a következő nyelveken beszélnek:

szállás, panzió, Zakopane, központ, síugrás, centrum

A „Carlton” Villa  az egyik legszebb példája a lengyel modernizmusnak, a 20-as évek lengyel építészetének. A II világháború előtt e villa volt az egyik legelegánsabb épület Zakopane városában. Családias, felejthetetlen hangulatú.

21 szobával rendelkezünk, 1,2 és 4 fősek szobáink (ebből a négyfősek studió szobák, azaz két szoba és fürdő együtt). Minden szobában van TV, telefon, zuhanyzós fürdőszoba. Az egész szállás területén Wifi Internet üzemel. Vendégeink rendelkezésére 70 fős étkezőnk, két felejthetetlen hangulatú szalonunk, kellemes kertünk tűzrakási lehetőséggel és ingyenes parkolónk áll.

A "Carlton” az egyik legjobb fekvéssel rendelkező villa Zakopaneban: a sétálóutca, azaz a Krupówki alig 3 perc gyaloglás innen, a Tátrai Nemzeti Park népszerű turista ösvényei pedig kb 5 percnyi sétára vannak. Családokat, baráti társaságokat és csoportokat is szívesen látunk. Kutyusokat és más kedvenceket is fogadunk, és nem számítunk föl értük plusz díjat.

Tökéletes helyszínt biztosítunk egyéni- és csoportos-, esetleg céges nyaralásokra, rendezvényekre.

A "Carlton" villát 1927-ben tervezte a híres zakopanei tervező, Franciszek Kopkowicz irodája. A két világháború közt a villát Helena Jadwiga Ehrelichówna vezette, ekkor Zakopaneban itt szállt meg a társadalmi elit, többek közt Kornel Makuszyński író, Mariusz Zaruski a TOPR megalapítója, Zdzisław Jachimecki zenetörténész, Krysta Ankiewicz színésznő, és még sokan mások.

Az ajtókban lévő kristály üvegek, a szalon kazettás mennyezete, és a csodás szépségű lépcsőház, melyeket Karol Stryjeński tervezett, és Antoni Kenar faragott ki, mind-mind különlegessé teszik ezt az épületet, amely napjainkban is rabul ejti az ide látogatókat szépségével.

« vissza

értékelés   Zgłoś błąd do skasowania
~Tóth Péter 16:14 Pé, 03 Feb 2012 Sziasztok!
Mi már kétszer voltunk a Cartonban és még biztosan vissza térünk. Tökéletesen elégedettek voltunk mindennel,bár először kicsit hidegnek találtuk és a melegvíz sem volt elég meleg,de a második alkalommal már ilyen problémával sem találkoztunk.A szobák kényelmesek,a reggeli finom és bőséges.Nagyon szimpatikus,hogy bármikor van forró kávé,tea.Mégis ami különösen tetszett-dohányosok lévén-,hogy van egy un szivar szoba (kényelmes kanapéval,tévével) ahol lehet dohányozni nem kell kimenni a hidegbe.Mindent köszönünk:Tóth Péter és Erzsébet.
[ Válasz ]

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

Kommentek
Re: Belépés egyénileg.
19:21 Ke, 16 Ápr 2024
Kedves Kata! Ami a regisztrációt illeti nem kell, csak nagyon hasznos. Elvben ha elfogynak...
Belépés egyénileg.
~Kata
14:24 Ke, 16 Ápr 2024
Szép napot! Családommal látogatnánk meg az auschwitzi tábort, 4 fő. Jól értem a...
10:53 Va, 14 Ápr 2024
Igen. Az egyirányú jegy lent (felfelé) és fent (lefelé) ugyanannyiért kapható. Két...
Katus11
15:44 Szo, 13 Ápr 2024
Köszönöm! Mindig van egy új kérdés 😊 Fent a hegyen is ugyanezek a jegyárak...
15:45 Pé, 12 Ápr 2024
A felmenetel idejére nincs általános szabály, mert minden nap más lehet, de általában, ha...
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 115840212 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.