Login

» Elfelejtett jelszó

Sítalpakra fel!

Hát mit mondjak?

Átrobogott rajtunk az elmúlt két hét. Zakopane polgármestert választott (akit érdekel: maradt az eredeti: Janusz Majcher a városvezető), és eljött a Mikulás is, de összességében kit érdekel ez, amikor havazik folyamatosan már vagy két hete, fehér lepel fedi be a várost, és mindenki nagy örömére itt a téli szezon kezdete!

Esemény volt bőven, hol is kezdjem?

Talán a leginkább - a visszajelzések alapján általatok is - várt témával, a síeléssel. Nos, nagy örömünkre szolgál, hogy immáron nem puszta a sípályák rovat, hiszen a Gigant és Kotelnica sípályák tudnivalói is elérhetőek rajta, valamint majd fél tucat egyéb pálya van előkészületben!
A sípályás részt megjelenésében, praktikusságában is szeretnénk (és fogjuk is!) fejleszteni, ehhez kis türelmeteket kérjük, mi is próbálunk azzal lenni az informatikusok felé...

A síszezon persze nem csak nekünk földi halandóknak kezdődött el, hanem a téli sportok professzionális űzőinek is, így aztán decemberben sok-sok ilyen jellegű eseményre is kilátogathattok Zakopanéban. Ehhez nyújt segítséget decemberi sportkalendáriumunk!

Még mindig nem hagyjuk el a sítalpakat, csak egy kategóriával nagyobbra váltok. Nem, most még nem a síugrásról lesz szó, hanem a lovasszánozásról. Zakopane tán egyik leghangulatosabb program lehetősége a téli lovasszánozás. (Általában sötétben, fáklyákkal romantikusabbá, házi vodkával és kolbászsütéssel pedig melegebbé téve hangulatát.)
Akit meggyőztünk, az nézzen el a programok közé, ahol immáron
szánozási ajánlatot is lelhettek!

És ha a szánozás nem elég, akkor egy kis sült malac fogyasztással kötheti ezt össze az, aki 2010. december 30-án a Głodówka menedékház előszilveszteri mulatságán részt vesz. (Igen lesz náluk szilveszteri buli is!)

Szilveszter! No igen, ez is egy forró téma mostanság, hiszen már csak napok, hetek választanak el minket az óév búcsúztatásától! Aki Zakopane városában, a Tátra lábainál szeretné ezt idén megtenni, az mindeképpen ugorjon be last minute szilveszteri kiemelt ajánlatok rovatunkba is, hiszen a szálláshelyek egyre fogynak!
Azért, hogy mi sem tétlenkedünk azt mutatja, hogy 3 új szilveszteri szálláshely ajánlatot (magyarul: nekik még van helyük!) is megtaláltok a kínálatban: A
Flamingo Hostel, a TWW Motylek Apartman és a Kosołka Vendégház is szeretettel vár mindenkit. Nagy előnye mind a három szálláshelynek a centrum közelisége, így az esti bulikban senkinek sem kell az áldozat a sofőr szerepét magára vállalnia!

No, mi az, ami kimaradt rengeteg mondanivalóm közül...? Ja, igen! Vannak ám új szálláshelyeink is!

Mostantól megtaláljátok panzióink között a Jadzia Panziót és a Kacper Üdülőházat is, akik híresen gyermek- és családbarát hozzáállásukról híresek, az Api Panziót, ami rögtön 4 szálláshelyet (+ egy kempinget is takar.), no meg a hangulatos Willa Malta Panziót is.
Vendégház ajánlatunk is bővült a családias vendéglátással szolgáló
U Samków szálláshellyel.

Most már csak az a kérdés, hogy mit hagytam ki abból a rengeteg dologból, amiről mesélni szerettem volna nektek. Hirtelen nem jut eszembe semmi, így mostanra zárom soraimat az alábbi képpel!

« vissza

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

Köszönöm! Áttervezünk.
~CsMarton
18:20 Hé, 22 Ápr 2024
Kedves Sándor! A sárga nincs lezárva. A téli lezárásokról ennek az oldalnak az...
16:50 Hé, 22 Ápr 2024
Kedves Marci! Köszönöm válaszodat. Úgy látom ez a kört el kell engednünk, mert ha a...
~CsMarton
18:12 Pé, 19 Ápr 2024
Kedves Sándor! A lovaskocsik elvben minden nap járnak. Pirkadattól leghamarabb, de...
túra
09:28 Pé, 19 Ápr 2024
Sziasztok! Május elején megyünk túrázni.a Morskie Oko-tól a szpiglasowán át az...
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 116985967 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.