06.07.2021

» Regisztráció
» Elfelejtett jelszó

GAZDOWO KUZNIA

34-500 Zakopane, ul. Krupówki 1.

tel.: (+48) 18 20 172 01
fax: (+48) 18 20 641 11
honlap: www.gazdowokuznia.pl

étterem, Zakopane, központ, magyar étlap, górál konyha, lengyel konyha, élőzene, sétálóutca, Krupówki, rendezvényszervezés, catering

Szeretettel invitál a Gazdowo Kuznia étterem Titeket egy finom lakomára egy igazán patinás épületbe (mely már 1891 óta áll), amelyben Zakopane első szállodája - a Pod Giewontem - működött! És, hogy hol? Ideális helyen, a sétálóutca legelején, a piaccal szemben ott, ahol a sültmalac forog a nyárson!

Az étterem nem csak a gazdag górál díszítése miatt lesz kedvetekre, hanem több, mint 100 éves hagyománnyal rendelkező górál és lengyel konyhájának válogatott csemegéivel is kényeztet majd Titeket! Ilyen lesz a kihagyhatatlan sült csülök, vagy éppen a remek górál mártások!

Csoportok, rendezvények kiszolgálását is vállalják. Nyitva 11-től az utolsó vendégig!

Az étteremben 2012 szeptember 15-től magyar nyelvű étlap vár Titeket! Kérjétek a pincérektől!

A Gazdowo Kuznia étterem működtetője a Regionális Éttermek lánc 10%-os kedvezménykártyával szeretne nektek, magyar vendégeknek kedveskedni, melyet ingyenesen igényelhettek a ZakopaneInfon keresztül! Részletekért kattintsatok ide!

« vissza

étterem   Zgłoś błąd do skasowania
~Maximus 15:11 Sze, 02 Nov 2011 Az éttermet (Gazdowo Kuznia) Mártonék ajánlották, ami a szállásunkkal éppen szemben volt a sétálóutca legelején. Kiszolgálás, az étel teljesen rendben volt, és az étterem kártyára is kaptunk 10% kedvezményt, de igazából nem is drága.
Kártya igénysés Zakopáni éttermekhez   Zgłoś błąd do skasowania
~Béla 16:04 Csü, 31 Júl 2014 Kedves Marci !
A kupont igénybe vettük, köszönöm meg voltunk elégedve a felszolgálással, az étel finom volt. A GAZDOWO KUZNIA ul. Krupówki 1. sz. alatt étkeztünk.
Üdvözlettel: Béla
10%-os kedvezmény   Zgłoś błąd do skasowania
~Dóra 07:20 Hé, 10 Aug 2015 Kedves Marci!

Köszönjük a kártyát, fel is használtuk a Gazdowo Kuznia-ban.
Nagyon finom volt az étel, nagy könnyebbséget jelentett a magyar étlap és más magyarokkal is találkoztunk!:)
Beleszerettünk ebbe a környezetbe, szerintem még visszamegyünk!

Köszönett el, Dóra
[ Válasz ]
Éttermi kedvezménykártya   Zgłoś błąd do skasowania
~Heni 21:14 Csü, 26 Jan 2017 Kedves Marci! ☺
Szeretném ismét megköszönni a segítségedet! Szombaton voltunk Zakopánéban,és nagyon tetszett nekünk a város.A hegyre is felmentünk csodálatos volt a kilátás.A Gazdowo étteremben ettünk, isteni finomak az ételek,barátságosak,kedvese k az emberek. Vásároltunk a sajtokból is☺ Tartalmas és felejthetetlen szép napunk volt.
További sikeres jó munkát kívánok!
Üdv: Heni
kártya   Zgłoś błąd do skasowania
~Robesz 08:18 Csü, 27 Júl 2017 Sajnos csak ezt az egy éttermet tudtuk kipróbálni ,de nagyon finom volt a vacsora és csodás a hangulat. Mivel egy kis eső is jött közben ,a mellettünk lévő kandallót is begyújtották, és az élő zenével együtt ez csak fokozta az élményt.A kártyát gond nélkül elfogadták. Nem vagyok az a típus aki többször vissza jár egy helyre nyaralni, inkább szeretek új helyeket felfedezni, de azzal az egész család egyet értett hogy jövőre ismét itt fogjuk eltölteni a nyaralást. Mozgalmas héten vagyunk túl /Jul 9-16 / a szállásra csak aludni jártunk és mégis rengeteg látnivaló és élmény maradt ki. Tehát jövőre folyt. köv. és akkor kipróbáljuk a többi éttermet is.Köszönjük a segítséget.
diéta   Zgłoś błąd do skasowania
~Márti 14:17 Hé, 27 Jan 2020 Érdeklődnék, hogy glutén és laktózmentes diétázónak melyik éttermet ajánlanátok,hol tudnak ilyen problémával foglalkozni esetleg?
[ Válasz ]

Re: diéta   Zgłoś błąd do skasowania
~Gabi
18:05 Hé, 27 Jan 2020
Kedves Márti!

Kifejezetten gluténmentes lisztből /laktózmentes tejlből dolgozó éttermet nem ismerek Zakopaneban, de minden étteremben összetudsz magadnak válogatni megfelelő fogásokat. Pl. grillezett húsok, párolt zöldséggel,spenóttal, salátával. Édességet pedig érdemes kerülni, mert vagy laktóz van benne vagy glutén, esetleg mind kettő. Az étterem rendelkeznek allergéneket tartalmazó menüvel is, ezt általában külön kell kérni a pincértől.

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

Kommentek
Re: túra
18:12 Pé, 19 Ápr 2024
Kedves Sándor! A lovaskocsik elvben minden nap járnak. Pirkadattól leghamarabb, de...
túra
~sándor
09:28 Pé, 19 Ápr 2024
Sziasztok! Május elején megyünk túrázni.a Morskie Oko-tól a szpiglasowán át az...
Re: Belépés egyénileg.
19:21 Ke, 16 Ápr 2024
Kedves Kata! Ami a regisztrációt illeti nem kell, csak nagyon hasznos. Elvben ha elfogynak...
Belépés egyénileg.
~Kata
14:24 Ke, 16 Ápr 2024
Szép napot! Családommal látogatnánk meg az auschwitzi tábort, 4 fő. Jól értem a...
Re: Felvonó
10:53 Va, 14 Ápr 2024
Igen. Az egyirányú jegy lent (felfelé) és fent (lefelé) ugyanannyiért kapható. Két...
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 115899829 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.