Login

» Elfelejtett jelszó

Szálláskereső

WILLA MOTYLEK

34-500 Zakopane, Makuszyńskiego u. 14.
tel.: +48 607 616 229
fax: + 48 12 638 02 14
honlap: www.apartmentinpoland.com/hu
Állat: Fogad

A szálláshelyen a következő nyelveken beszélnek:

szállás, apartman, Zakopane, központ, regionális apartman, centrum, ingyenes parkolás

Zakopane belvárosában, a sétálóutcától (Krupówki) 600 m-re, félúton a síugró sánchoz találhatóak hangulatos apartmanjaink a Willa Motylekben és a Smerkben. Tökéletes pihenést biztosítanak pároknak, családoknak és baráti társaságoknak.

Apartmanjaink Zakopane városára jellemző, regionális stílusban épültek és lettek berendezve, kellemesen tágasak, teljesen felszereltek és 2,4 vagy 6 fő befogadására alkalmasak. Minden apartman teljesen felszerelt konyhával és étkezővel rendelkezik, ezen kívül az épületben wifi Internet és satellit TV érhető el, melyek mellett vendégeink rendelkezésére közös mosógép, sífelszerelés tárolására alkalmas szekrények, és egy légkondicionált dohányzó helység áll. Állatbarát szálláshelyként szívesen fogadunk vendégeket házi kedvencekkel, de sajnos az elmúlt évek tapasztalat alapján kénytelenek vagyunk 200 pln kauciót kérni.

Apartmanjaink alig néhány perc sétára vannak a Krupwóki utcától, ahol mindig zajlik az élet, és bőségesen válogathatnak éttermek, bárok és boltok közt. Valamint alig 600 méter választja el apartmanjainkat a híres zakopanei síugró sánctól, és a Tárati túraösvényektől. Emellett környékünkön több termálfürdő és aquapark is van.

TWW cégünk szeretettel várja Önöket 12 apartmanunk valamelyikében.

« vissza

Apartmanház/Motylek   Zgłoś błąd do skasowania
~Magdi 21:03 Pé, 18 Feb 2011 Sziasztok! Ez a szállás a legszuperebb! Igaz a 3 évvel ezelőtti sem volt rossz,de ez nagyon bevált a számunkra. Nagyon kedvesek a tulajdonosok, minden van az apartmanban amire szükségünk van. Ami a legfontosabb,nagyon közel van a síugró sánchoz! Imádjuk Zakopanet,kedves kis település,az ottaniak nagyon barátságosak!Lengyel-magyar barátság!!!!!!!!! Csak ajánlani tudjuk mindenkinek ezt a szuper apartmanházat! Persze csak akkor amikor mi nem vagyunk ott éppen!!!!

Re: Apartmanház/Motylek   Zgłoś błąd do skasowania
~bakosmorvaykati.gmail 20:38 Szo, 19 Feb 2011 nagyon jó megfogalmazás! nagyon tetszik nekünkel a belváros, jó a hangulat, barátságosak az emberek. az apartman nagyon jól felszerelt, nagyon tiszta és klassz a környék
szállás   Zgłoś błąd do skasowania
nick31
08:42 Ke, 15 Jan 2013
Ismét ezt az apartmant választottuk, már tavaly is nagyon-nagyon király volt! az idén helyileg a Giewont apartmanban voltunk... Röviden és tömören: tökéletes!!! Csak ajánlani tudom mindenkinek!!!!
Szálláskeresés   Zgłoś błąd do skasowania
~drusza 09:19 Ke, 16 Szept 2014 Kedves Marci és Gabi. Szeretném nagyon megköszönni a segítségeteket a tökéletesre sikerült kiruccanásunkhoz. A szállás nagyon jó helyen van, kedvesek voltak és segítőkészek velünk. Jövőre szeretnénk megint túrázni ott (SAS ÚT), mert szuper a Tátra Lengyel része is. Időben jelentkezni fogok és ajánlani foglak Titeket az ismerőseimnek is. Marci
Zakopane   Zgłoś błąd do skasowania
~Adri 08:44 Hé, 16 Márc 2015 Kedves Gabi és Marci!

Szeretnénk megköszönni a közreműködéseteket a zakopanei szállásunkkal kapcsolatban, nagyon meg voltunk elégedve mindennel. A hómennyiség várakozásainkon felüli volt (nálunk rég nem volt már ennyi), ma pedig a napsütéses szuper időnek köszönhetően a csodás panorámában is gyönyörködhettünk még hazaindulás előtt. A várostól pedig teljesen el voltunk ragadtatva, a nagyobb gyermekünk ott akar lakni.
Nem is értem eddig hogy nem keveredtünk arrafelé, de biztos, hogy megyünk még.
Szóval köszönjük még egyszer a segítséget, minden jót nektek!
Üdv, Adri
Zakopane   Zgłoś błąd do skasowania
~Csaba 10:29 Va, 14 Aug 2016 Kedves Marci!

Hazaértünk a kirándulásról és szeretném utólag megköszönni a segítségedet. Az info-id hasznunkra váltak, a szállás meglepetés volt nagyon tetszett ,egy egész apartman mindennel felszerelve, jól éreztük magunkat!!!

Köszi!!!!

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

Belépés egyénileg.
~Kata
14:24 Ke, 16 Ápr 2024
Szép napot! Családommal látogatnánk meg az auschwitzi tábort, 4 fő. Jól értem a...
~CsMarton
10:53 Va, 14 Ápr 2024
Igen. Az egyirányú jegy lent (felfelé) és fent (lefelé) ugyanannyiért kapható. Két...
Katus11
15:44 Szo, 13 Ápr 2024
Köszönöm! Mindig van egy új kérdés 😊 Fent a hegyen is ugyanezek a jegyárak...
~CsMarton
15:45 Pé, 12 Ápr 2024
A felmenetel idejére nincs általános szabály, mert minden nap más lehet, de általában, ha...
Katus11
15:26 Pé, 12 Ápr 2024
Köszönöm! Még 2 kérdés :) Május 1.-én megyünk Zakopaneba. Abban az időszakban mármint...
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 115641741 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.